Franšizing na področju izobraževalnih storitev predstavlja edinstveno priložnost za pametne, iznajdljive ženske, ki želijo uravnotežiti donosno, izpopolnjujočo kariero, s kakovostnim družinskim življenjem.
Ali so ženske naravnane za uspeh v poslu? Po mnenju Entrepreneur’s Source, ameriškega podjetja za poslovni coaching, se ženske naravno odlikujejo v treh ključnih področjih, ki jim omogočajo uspešno poslovanje: komunikacija, iniciativa in čustvena inteligenca.
Te spretnosti so vidne v delu Helen Doron, direktorice Helen Doron Group. Helen Doron, jezikovna znanstvenica, je zgradila mednarodno franšizo, v kateri je svojo kariero pričelo veliko žensk, ki se prav tako odlikujejo v teh spretnostih. Franšizno podjetje z več kot 30 letno tradicijo otroškega izobraževanja daje ženskam moč in jim omogoča poslovni uspeh.
Hiter pogled v strukturo zaposlenih pokaže, da je več kot 80 % vodilnega kadra ženskega spola, 70 % od 90 master franšizorjev in 90 % od 880 učnih centrov pa imajo v lasti in vodijo ženske. Helen Doron omogoča podjetnikom, da odprejo svoje franšize in se pridružijo vodilni poslovni mreži s trdno tržno nišo v panogi učenja angleščine kot drugega jezika. Helen Doron franšiza je dokazan poslovni model z najdaljšim in najmočnejšim franšiznim ciklom v franšizni industriji.
Nina Žerjal, master franšizij za Slovenijo verjame, da lahko ženska energija bistveno pripomore k uspešnosti pogajanj:
“Ženske lažje prepoznamo čustva in se vživimo v občutke sogovorca. Temu primerno znamo prilagoditi komunikacijo in rezultate pogajanj zapeljati na svoj mlin. To je zagotovo prednost! Dodatno pa smo ženske pogosto tudi mame. Kot mama razumem prednosti Helen Doron metodologije za mojega otroka in vero v metodo prenašam na starše s povsem drugačno energijo, saj v storitve, ki jih ponujamo, 100 % verjamem! Hkrati pa je metoda spremenila moj odnos do otrok, saj sem se zavedla njihovega potenciala. Ko pomislim, da smo v teh 5 letih vplivali na preko 2000 otrok v Sloveniji, da dajemo delo 30 učiteljicam in da smo prisotni skoraj v vseh večjih krajih v Sloveniji, mi zapoje srce. Moja vizija »biti prisotni v vseh večjih krajih v Sloveniji in pozitivno vplivati na celo generacijo otrok« se uresničuje. Helen Doron mreža je pravi kraj za ženske z vizijo, ki iščejo pravo priložnost, da zasijejo.”
Helen Doron franšiza omogoča materam, da s svojimi otroci preživljajo kakovosten čas, hkrati pa vodijo uspešen posel.
Danijela Haralović, master franšizij za Hrvaško, pravi:
“Pomembno dejstvo, ki je zaznamovalo mojih zadnjih 15 mesecev je to, da imam pod svojim Helen Doron okriljem novo tečajnico, mojo hčerkico. Kot master franšizij sem se v zadnjih sedmih letih veliko naučila o Helen Doron tečajnikih, mi je pa resnično všeč možnost, da kot ponosni starš uživam v “Baby’s Best Start” in aktivno sodelujem pri zgodnjih angleških učnih izkušnjah mojega otroka od četrtega meseca dalje.”
Gospa Haralović nadaljuje: “Imam tri otroke, ki so vključeni v Helen Doron English, in z navdušenjem gledam, kako se vsi razvijajo, ne da ob tem omenjam še ostalih 3.800 tečajnikov na Hrvaškem. Sedaj imam 60 učiteljev in s svojimi franšiziji vsak dan tesno sodelujem, s čimer zagotavljam, da nenehno napredujemo in vsako leto odpiramo nove učne centre. Zadovoljna sem, da s tem odpiramo nova delovna mesta, prispevamo k zmanjšanju brezposelnosti v naši državi, ob tem pa imamo predane in vesele učitelje, ki so del moje ekipe že vrsto let. V Helen Doron svetu je enostavno biti ženska. Hkrati z uspešnim poslovnim življenjem imaš lahko tudi čudovito, izpopolnjujoče zasebno življenje.“
Alexandra Pickel, master franšizij za San Marino in Le Marche, Italija, je navdušena: “Moji hčerki, ki sta od rojstva dvojezični, sem vzgajala v duhu Helen Doron in angleščina je za njiju resnično enostavna. Leta 2007, ko za majhne otroke v moji pokrajini ni bilo na voljo nobenih aktivnosti, ki bi stimulirale njihov razvoj, sem odprla svoj lastni učni center. Ko sem videla, kakšen uspeh ima moj prvi Helen Doron English učni center, sem se odločila za master franšizo za italijansko regijo Le Marche. Čudovit dosežek, saj imamo sedaj 17 učiteljev in 740 tečajnikov, načrtujemo pa vstop v manjša mesta in vasi, da bo Helen Doron English na voljo vsem v mojem pokrajini!”
Alexandra Pickel nadaljuje: “Rada sem Helen Doron master franšizij. Sem sama svoj šef. Nisem hotela delati za nekoga drugega, vendar sem še vedno del mednarodne mreže in del ekipe. Moj stil vodenja je zelo praktičen in s svojimi franšiziji zelo tesno sodelujem. Vidim jih kot odgovorne, samostojne poslovneže. Helen Doron English poslovni model ti omogoča, da razviješ svoj slog.
V ta posel me je pripeljala priložnost, da nekaj daš skupnosti – da promoviraš nekaj intelektualnega, kar spodbuja razvoj otrok. Ne samo intelektualni razvoj, učenje v majhnih, intimnih skupinah spodbuja tudi socialne spretnosti. To sem nedavno zelo jasno videla na našem poletnem taboru. Razlika med socialnimi sposobnostmi otrok, ki so se na taboru prvič srečali s Helen Doron, in našimi tečajniki veterani, je bila zelo opazna. Na pozitivni vpliv, ki ga imamo na življenje otok, sem zelo ponosna.”
Claire (Weiqi) Jiang je preden je postala Helen Doron master franšizij za Shanghai, Kitajska, sanjala o svojem podjetju. Na univerzi je diplomirala iz angleščine, po diplomi pa se je pridružila BP in za podjetje delala sedem let. Kljub temu pa njena želja po izobraževanju angleščine ni izpuhtela in je čutila potrebo, da naredi nekaj koristnega na tem področju.
“Po rojstvu sina sem se odločila, da se želim vključiti v zgodnje izobraževanje, ki me navdušuje bolj kot delo v naftni industriji,” pravi Jiang. “Slišala sem za Helen Doron in po nekaj raziskovanja sem spoznala, da je to fantastičen način za otroško učenje angleščine. Metoda je čudovita. Resnično lahko izboljša način, kako se kitajski otroci učijo tujih jezikov, zato sem želela biti vključena pri vpeljavi Helen Doron metodologije na Kitajskem.”
Štiri leta kasneje Jiang vodi uspešno Helen Doron master franšizo v enem izmed največjih mest v državi. Na tem območju ima 5 učnih centrov, v katerih se angleščino uči več kot 2.000 tečajnikov.
Direktorica Helen Doron je seveda navdušena nad dosedanjimi dosežki. “Zelo sem ponosna, da sem del uspešnih poslovnih zgodb tolikih žensk. Gre za situacijo, ki koristi vsem. Tudi moški franšizerji so enako uspešni, ženske pa posedujejo še pomembno lastnost, zaradi katere njihova podjetja tako uspevajo.”
Ga. Doron nadalje pojasni: “Prvič, ženske se odlikujejo v večopravilnosti, ključni veščini za vodenje kateregakoli uspešnega podjetja. Ženske so tudi bolj intuitivne kot moški oz. vsaj bolj pripravljene poslušati svoje notranje glasove. Zaradi tega so bolj dojemljive za nianse in prefinjene signale, ki so lahko pomemben vir informacij pri poslovanju. Ženske so navadno tudi bolj potrpežljive in odprte za izmenjavo znanja s sodelavci, s čimer se širi in krepi njihov mrežni sistem. V nekaterih primerih ženska sočutna narava tudi bolje motivira zaposlene in pomaga privabiti stranke.”