Slovenija
 

Dobrodelni Young Heroes predali donacijo ZvezI Prijateljev Mladine Slovenije

22.10.2018 - Objava Helen Doron English

Mali slovenski junaki v okviru programa Young Heroes zbrali preko 80 knjigic za Zvezo prijateljev mladine Slovenije (ZPMS).

Aktivnosti v okviru družbeno odgovorne kampanje Young Heroes so se to jesen na 13. Otroškem bazarju nadaljevale v okviru zbiralne akcije knjig z dobrim namenom. Akcija Young Heroes pod sloganom »Branje nariše nam sanje« poudarja pomen branja, uči veščine zgodnjega branja in krepi ljubezen do knjig. Ljubljanski center Helen Doron English je k sodelovanju privabil več otrok, na način, da so v dobrodelni bralni kotiček s seboj prinesli dve knjigici, eno izmed njih so zamenjali za novo, drugo pa so podarili v dobrodelne namene Zvezi prijateljev mladine Slovenije.

Nina Žerjal

 »V sklopu akcije Young Heroes želimo otrokom ponuditi priložnost, da v svetu, ko so popolnoma obdani s tehnologijo, ponovno vzljubijo branje knjig. Kot pravijo, je pismenost prvi korak k svobodi in osvoboditvi iz družbenih in ekonomskih okvirjev, zato stremimo k čim zgodnejšemu razvoju bralnih spretnosti in veščin ter spodbujamo otroke pri sprejemanju in pomoči drugim, ki so je potrebni,« je povedala Nina Žerjal, master franšizij Helen Doron English Slovenija, ki je hkrati tudi pobudnik kampanje Young Heroes v Sloveniji.

knjigice

Skupno so otroci nabrali preko 80 knjigic, ki jih je center Helen Doron English Ljubljana že predal Zvezi prijateljev mladine Slovenije. Knjigice bodo predstavniki ZPMS prenesli v njihova letovišča po Sloveniji, v katerih se bodo otroci v času počitnic lahko z njimi zabavali in jih prebirali. Mali junaki so tako pripomogli k temu, da bodo knjigice prišle v roke tistim, ki jim branje veliko pomeni, sami pa si knjig ne morejo privoščiti. »Glavni namen kampanje Young Heroes je, da se skupaj z našimi tečajniki in drugimi otroci potrudimo, da prispevamo k družbenemu dobremu ter z različnimi akcijami pomagamo drugim. Veseli nas, da otroci iz leta v leto postajajo vedno bolj dojemljivi za tovrstne akcije in z veseljem sodelujejo,« še dodaja Žerjalova.